راهکار برای مشکل درد پارگی پرده بکارت


راهکار برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

 

راهکار برای مشکل درد پارگی پرده بکارت

روش اول با درد کمتر
برای از بین رفتن پرده بکارت باید بر آن فشار و ضربه آلت مرد وارد شود و پوزیشن معمول زن زیر- مرد رو، میتواند این را عملی سازد.
این روش تحریک زیادی را ایجاد میکند که زن را به ارگاسم نزدیک میکند.
در این روش بعد از معاشقه و زمانی که قصد دخول دارید مرد باید همزمان با مالش سینه های زن با یک دست و تحریک کلیتوریس زن با دست دیگر،، همسرش را به مرحله ارگاسم و ارضا نزدیک کند ولی قبل از اینکه به ارگاسم برسد دخول را انجام دهد. یعنی زمانی که زن لذت زیادی احساس میکند تحریک کلیتوریس و سینه ها توسط مرد متوقف شود!!! و مرد دخول را انجام دهد. برای تحریک و مالش کلیتوریس از ژل سیمپلکس استفاده نمایید و آرام آرام تحریک را شروع کنید و این ناحیه را خشن ماساژ ندهید.

البته در همین حین که مرد مشغول دخول است زن با یک دست به مالش سینه های خود و با دست دیگر به تحریک کلیتوریس بپردازد. به این شکل به احتمال زیاد درد کاهش خواهد یافت و حتی شاید احساسش نکند. از ژل سیمپلکس هم برای لیز کردن واژن و راحتی دخول میتوانید استفاده کنید .

روش دوم با بی حسی و بدون درد
در این روش زن لذتی از طریق دخول احساس نخواهد کرد!
در این روش بعد از معاشقه و عشق بازی، مرد باید از اسپری یا ژل بیحسی سیمپلکس ۲ درصد برای بیحس کردن ورودی دهانه واژن همسرش استفادهه کند. و بعد دخول را انجام دهد که بدلیل بیحسی دردی احساس نخواهد کرد. همچنین مرد از کاندوم استفاده کند. در چند شب بعد از پارگی بکارت هم، از ژل سیمپلکس برای لیز کردن واژن و راحتی دخول استفاده کنید. تاثیر اسپری بعد از دو تا چهار دقیقه ظاهر میشود پس باید چند دقیقه قبل دخول اینکار انجام شود و روی ورودی دهانه واژن باید زده شود.

 

عکس و تصویر پرده بکارت

 

برای کسب اطلاعات در مورد پرده بکارت روی لینک زیر کلیک کنید
پرده بکارت،تصویر،انواع و پارگی پرده بکارت(18)
بکارت،توضیحات کامل درباره پرده بکارت
انواع پرده بکارت،تصویر پرده بکارت
پارگی پرده بکارت،تشخیص پارگی پرده بکارت
پاره شدن پرده بکارت با انگشت،پارگی پرده بکارت با خودارضایی
محل قرارگیری پرده بکارت،ترمیم پرده بکارت
راهکار برای مشکل درد پارگی پرده بکارت
پرده بکارت حلقوی،پرده بکارت ارتجاعی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.