خلاصه کتاب جنبه مثبت روی تاریک شما

کتاب جنبه مثبت روی تاریک شما، حقایق جالبی را در مورد نقاط مثبت و مفید ویژگی‌های منفی انسان بیان می‌کند. دکتر تاد بی.کاشدان و رابرت بیسواس دینر، در کتاب جنبه مثبت روی تاریک شما، مفاهیم بسیار جدیدی را در رابطه با ویژگی‌های منفی انسان مانند روان‌پریشی، عصبانیت و خودشیفتگی، بیان می‌کنند که مطمئنا تابه‌حال نشنیده‌اید.

کتاب جنبه مثبت روی تاریک شما به شما خواهد گفت که حتی ویژگی‌هایی مانند روان‌پریشی، گاهی می‌توانند زندگی شما را نجات دهند. شاید تعجب کنید اما عصبانیت می‌تواند خلاقیت شما را افزایش دهد و قدرت نفوذ شما را در دیگران افزایش دهد. البته حواستان را جمع کنید، چون قرار نیست مثل یک روان‌پریش رفتار کنید!

بدین ‌ترتیب اگر از آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی فرصت مطالعه نسخه کامل کتاب جنبه مثبت روی تاریک شما اثر دکتر تاد بی.کاشدان و رابرت بیسواس دینر را ندارید، می‮توانید این خلاصه کتاب مفید را در وبسایت و اپلیکیشن بوکاپو به صورت صوتی یا متنی مطالعه کنید.‬‬‬‬‬‬‬‬‬

آن‌هایی که مدام خود را بابت کارهای اشتباه سرزنش می‌کنند؛
کسانی که می‌خواهند حتی با کمک صفات و احساسات منفی خود هم رشد کنند؛
آن دسته افرادی که تصور می‌کنند تصمیمات ناخودآگاه نمی‌تواند مفید و کارا باشد.

دکتر تاد بی. کاشدان (Dr. Todd B. Kashdan) به عنوان یک مشاور، استاد، نویسنده و دانشمند مشهور، این را جزو ماموریت خود می‌داند که سطح رفاه و سلامت روحی-روانی مردم را افزایش دهد. او با فراتر رفتن از محدودیت‌های علم تلاش می‌کند تا به مردم برای داشتن یک زندگی و شغل مطلوب کمک کند.

رابرت بیسواس دینر (Robert Biswas-Diener) نویسنده‌، استاد و روان‌شناس در حوزه مثبت‌اندیشی است که در تالیف کتاب جنبه مثبت روی تاریک شما با دکتر تاد همکاری کرده است. او همچنین موسسه یک انجمن خیریه است که در آن به افراد کمک می‌کند باشناخت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف خود ، کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.

خلاصه کتاب جنبه مثبت روی تاریک شما